Esittäydy asiakkaalle

Yrityksesi on muutakin kuin sen tuotteet tai palvelut. Beta+ rakentaa sinulle tarinan.

Teemme uuden tai korjaamme vanhan

Beta-verkkosivujen filosofia on yksinkertainen: kysymme jokaisen verkkosivuston elementin kohdalla – oli se sitten sisältöä tai tekniikkaa – “Lisääkö tämä myyntiä?” Vastauksen pitää olla “Kyllä”.

Suutarin lapsi

Suutarin lapsi -syndroomasta kärsivät kaikki yrittäjät. Beta+ kokoaa puolestasi verkon lainalaisuuksiin sopivan, järkevän yritysesittelyn, joka toimii kivijalkana sivuston muulle sisällölle.

Tekemäämme tekstiä voit tietysi käyttää myös yrityksesi markkinointiin muissakin medioissa.

Mitkä ovat kivijalan rakennusaineet tekstille?

  • Asiakkaan huomioiminen. Miksi hän on asiakas?
  • Yrityksen tarjoamat palvelut
  • Yrityksen toiminnan ydin ja arvot
  • Yrityksen historia

Mitkä ovat kivijalan rakennusaineet kuville?

  • Henkilövalokuva. Henkilövalokuva ottaa kontaktia asiakkaaseen, tuo yrityksen lähelle
  • Lisägrafiikat. Esimerkikisi nimikirjoitus. Nimikirjoitus tekee kirjoitetusta tekstistä henkilökohtaisempaa
  • Numeroiden visualisointi. Numeroilla voi visualisoida talouslukuja, asiakastyytyväisyyttä tai henkilökunnan hyvinvointia. Ne kertovat paljon yrityksestä.

Luvut 2019

1 quarttaali (myynnin kehitys) 0
2 quarttaali (myynnin kehitys) 0
3 quarttaali (myynnin kehitys) 0
4 quarttaali (myynnin kehitys) 0
268
Uusia työntekijöitä
12
Uusia toimistoja
29
Uusia asiakkuuksia
3210
Somejakoja

Yksinkertaistamisella ja visualisoinnilla, jopa yritysesittelystä saadaan tehtyä kiinnostava.